رئيس روابط عمومی هیات والیبال خبر داد 

داوران هرمزگانی مسابقات آسیایی را قضاوت می کنند 



مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در بندرعباس برگزار می‌شود. 
به گزارش صبح ساحل، «محمد عوض پور»، رئيس روابط عمومی هیات والیبال استان هرمزگان در نشست با خبرنگاران  که در محل هیات والیبال استان برگزار شد گفت:  مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا که به میزبانی بندرعباس از ۱۶ آبان ماه با حضور ۵۸ تیم از کشورهای استرالیا، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، نیوزلند، عمان، قطر، تایلند، چین و ایران در مجموعه ورزشی ساحلی سورو در دو زمین مجهز ساحلی برگزار می‌شود و فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های ورزشی و شهری است. 
وی با اشاره به اتفاق خوب افزایش نشاط اجتماعی در جریان این مسابقات بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی  دراین ارتباط به کمک و یاری هیات والیبال استان آمده اند تا وظایف خود را برای بهتر برگزار شدن این مسابقات به انجام برسانند. 
عوض پور گفت: مدیران دستگاه های اجرایی از جمله شرکت فولاد هرمزگان، پالایشگاه نفت ستاره ، اداره کل ورزش وجوانان استان ، اصناف و شهرداری بندرعباس  همکاری تنگاتنگی برای برگزار شدن این رویداد ورزشی آسیایی و بین المللی با هیات والیبال استان دارند و تلاش خواهیم کرد میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های حاضر در این مسابقات باشیم و در همین راستا آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی جهت برگزاری مسابقات انجام گرفته است و مجموعه ورزشی سورو بندرعباس که به عنوان مرکز برگزاری در نظر گرفته شده با همکاری شهرداری بندرعباس بهسازی و اصلاح شده است.
رئيس روابط عمومی هیات والیبال استان درادامه با اشاره به برگزاری دو تورنمنت والیبال ساحلی تور آزاد وقهرمانی مردان آسیا میزبان پاداش در نظر گرفته شده ۴۰ هزار دلار می باشد.
محمد عوض پور اظهار داشت: دو نماینده والیبال ساحلی از هرمزگان به نام های حبیب ناصری و ضرغام منصوری با پیراهن تیم ملی در این مسابقات شرکت خواهند کرد. همچنین ۱۰ داور هرمزگانی دراین مسابقات با داوران آسیایی وکشورمان در امر قضاوت یاری می کنند. گفتنی است، این مسابقات از شانزدهم تا بیست و هفتم آبان در دو دوره برگزار خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها